Martin Zwilling, ustanovitelj in CEO, nas je s sledečimi razlogi prepričal, da je družbena odgovornost faktor, ki pozitivno vpliva na posel (Inc, 2020):
- Povečuje velikost ciljnega trga potencialnih kupcev, saj prepričamo tiste, ki podpirajo le družbeno odgovorna podjetja.
- Spodbuja kupce k plačilu “premium” cene našega izdelka/storitve, saj je ta upravičena s strani dodane vrednosti našega poslovanja.
- Povečuje zagovorništvo naše blagovne znamke in zvestobo na vseh trgih – zvesta stranka, ki z dobro besedo k nakupu prepriča še svoje prijatelje? Yes, please!
- Izboljšuje motivacijo in produktivnost ekipe zaposlenih, saj je zadovoljen delavec tudi bolj angažiran, odziven in produktiven.
- Izboljšuje zadrževanje obstoječih kadrov in pritegne boljše kandidate – dober glas o dobrem zaposlovalcu seže v deveto vas.
- Zagotavlja fleksibilnost upravljanja in možnosti finančnih nepovratnih sredstev – z usmerjenimi socialnimi pobudami je družbeno odgovorno podjetje lahko v podporo svojim prizadevanjem hitro tudi upravičeno do državnih podpor!
- Povečuje privlačnost podjetja za investitorje, saj vlagatelji praviloma iščejo ekipe z resnično strastjo, integriteto in privlačnim sporočilom.