Se ti zdi, da svojega časa ne uspeš porabiti najbolj optimalno? Ali pa večkrat opaziš, da bi lahko delal_a bolj produktivno? Pripravili smo ti nekaj spletnih orodij, ki ti lahko olajšajo življenje:
- Z uporabo Google orodij si ustvariš mini digitalni ekosistem, saj so računi med seboj združljivi. Google je poskrbel tudi za platformo Google Workspace, ki omogoča integrirano ustvarjanje in sodelovanje na daljavo.
- Če Googlu ne želiš zaupati čisto vseh svojih podatkov ali pa res prisegaš na uporabo Dropbox-a, je Zapier dobra alternativa za povezovanje aplikacij 😉
- Če delaš z večjo ekipo, je Trello super orodje za spremljanje napredka na posameznem projektu.
- Za tiste, ki radi kljukamo stvari s seznamov, je Todoist prvak! Aplikacija ti zagotovi miren spanec, saj so vse tvoje ideje in obveznosti zbrane na enem mestu.
- Še eno orodje, na katero prisegajo številni “super-produktivneži”, je Notion. Super lastnost tega orodja je, da si veliko stvari lahko personaliziraš. Menda traja nekaj časa, da ga dobro usvojiš, ampak se splača. 🙂 Notion je sponzoriral tudi nekaj YouTuberjev, ki orodje predstavijo in ocenijo “iz prve roke”, npr. Ali Abdaal, Holly Gabrielle, Michelle Kanemitsu, Curious Refuge in drugi.
- Pri digitalnem marketingu ti bojo prav prišli: Bitly (krajšalnik URL naslovov), Linktree (povezovalnik linkov) in Tinyjpg (orodje za pomanjševanje jpg datotek -> manjša slika = hitreje delujoča spletna stran 🙂 )
Na splošno ti torej svetujemo, da si za bolj učinkovito delo priskrbiš naslednja orodja:
a. koledar (ki ga lahko urejaš na računalniku in na pametnem telefonu)
b. lovilec (do)misli(c) (t. i. aplikacija za delanje zapiskov, ki ti omogoča tudi dobro kategoriziranje zapiskov 🙂 )
c. organizator projektov (angl. “task manager”, ki ti omogoča nadzor nad napredkom na posameznem projektu)