Zadnje leto je zaradi pandemije v naše življenje prineslo veliko sprememb. Digitalni marketing, srce komunikacije s potrošniki v času socialne oddaljenosti, ni nobena izjema. Čeprav smo v leto 2021 je dobro zakorakali je vseeno dobro vedeti, kaj nas po mnenju strokovnjakov čaka na področju spletnega nastopa, da trende lažje prepoznamo in se nanje pravočasno odzovemo.
- Nepričakovane spremembe na področju digitalnega poslovanja lahko postanejo stalnica. Razprši svojo aktivnost na družbenih omrežjih tako, da boš dosegel čim več odzivnih sledilcev.
- Optimiziraj svojo prisotnost na spletnih platformah tako, da ohraniš le tiste, na katerih resnično “zažigaš”. Lisa Apolinski, predsednica agencije of 3 Dog Write Inc, napoveduje, da bo na tem področju manj postalo več.
- Poskrbi za obogateno uporabniško izkušnjo s koriščenjem možnosti povezav do tvoje trgovine neposredno iz profilov na družbenih omrežjih, saj ti hitro spreminjajo svojo vlogo v trženjskem spletu – iz platforme za odkrivanje znamk postajajo glavni kanal za neposredne nakupe. Preprosta in hitra pot do nakupa je ključ do uspeha!
- Virtualni dogodki in izkušnje s tvojim izdelkom ali storitvijo so super dodatek h klasičnim prodajnim sporočilom, hkrati pa so zaradi dosegljivosti tudi priložnost za doseganje novih tržnih segmentov. Vodilo pri ustvarjanju on-line dogodkov naj bo kreativnost in skrb za zanimive vsebine s pomočjo dobrih govorcev, kvalitetnih tem in, seveda, prave mere zabave. Dogodki naj potekajo v živo, saj udeleženci ne želijo poslušati monotonega, vnaprej posnetega monologa.
- Informirani kupci si želijo kupovati ozaveščene in vsebinsko bogate znamke.
- Počasi se že odmikamo od dobe personalizacije in vstopimo v dobo osebnega trgovanja, kjer imajo kupci možnost so-ustvarjanja njihove izkušnje z znamko tako, da ta najbolje odraža njihove preference v danem trenutku. Naloga prodajalcev je, da iz vseh strani in kanalov za interakcijo s kupci učinkovito zbirajo podatke o tem, kaj je stranka kupila v preteklosti in na podlagi tega predlagajo, kaj naj bo njen naslednji nakup glede na stopnjo v njihovem ciklu. Ne gre le zato, da znamke »ujamejo« ljudi na vseh korakih, ampak da jim predlagajo, kaj je zanje najbolj primerno v trenutku, ko take informacije potrebujejo.
- Facebook ima že zdaj v lasti več patentov za virtualno resničnost, zato je le še vprašanje časa, kdaj bo tudi VR postal obvezen del digitalne interakcije s potrošniki. Zdaj je čas, da se začnemo izobraževati tudi na tem področju in razmišljati, kako bi razširjeno resničnost lahko vključili v naše spletno omrežje kanalov za komunikacijo s trgom.
Vir: Forbes.com